Iščemo

Mojstra oz. mojstrico za upravljanje družbenih omrežij in vsebinskega marketinga.

Te navdušuje moč digitalnih kanalov v komunikaciji?


Prijavi se

Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Odlično znanje slovenskega jezika, kar poleg širokega besednega zaklada vključuje tudi obvladanje slovnice.
  • Solidno znanje angleškega jezika, ustno in pisno.
  • Poznavanje digitalnega okolja (družbena omrežja, mediji, spletne skupnosti itd.) in slovenske »influencer« scene.
  • Občutek za izbiro vizualnih materialov, veselje do izbire filtrov in produkcije različnih vizualnih formatov, ki so del vsakdana na družbenih omrežjih (fotografije, videi itd.).

Tvoje naloge bodo:

  • Priprava vsebin in besedil za spletna mesta, družbena omrežja in oglaševanje.
  • Priprava besedil za oglaševalske formate na iskalnikih, medijih in družbenih omrežjih.
  • Izbira in koordinacija priprave slikovnega gradiva za vse zgoraj navedeno.
  • Priprava poročil o učinkih izvedenih del.
  • Koordinacija dela v ekipi z različnimi profili in komunikacija z naročnikom.
  • Izbira, usmerjanje in sodelovanje z vplivneži za različne blagovne znamke.
  • Udeležba in objavljanje iz različnih »v živo« dogodkov (snemanje itd.).

Prava oseba si, če:

  • Imaš 1+ let izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
  • Si deloval/-a v agenciji, na strani naročnika ali na mediju.
  • Svoje delo opravljaš natančno, vestno in znotraj dogovorjenih rokov.
  • Imaš občutek za različne načine komuniciranja in imaš dobro sposobnost prilagajanja nagovorov različnim ciljnim skupinam (navihane mamice, ljubitelji potovanj itd.).
  • Si organiziran/-a in znaš oblikovati uredniški koledar za različne komunikacijske kanale.
  • Znaš razvijati teme in pripravljati vsebine, ki so usklajene s strategijo blagovne znamke ter slediti zastavljenim ciljem in metrikam.
  • Med prvimi preizkusiš vse funkcionalnosti, ki jih uvajajo družbena omrežja in se takšnim spremembam prilagajaš brez večjih težav.
  • V oglasih ali drugih sporočilih v mislih (ali na glas) popravljaš slovnične napake.
  • Imaš razumevanje procesa uporabniškega odločanja, Google analitike in analitike družbenih omrežij (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, ...).
  • Znaš uporabljati grafična orodja za osnovne popravke grafik oziroma za delo s predlogami.
  • Poznaš zakonitosti digitalnih oglaševalskih formatov (število znakov v oglasih, postavljanje CTA-jev).
  • Se znajdeš v ekipi in v dinamičnem okolju.
  • Si drugim članom in članicam ekipe upaš predlagati tudi kakšno novost ali kreativne #agencylife manevre?

Ponujamo ti:

  • Zaposlitev za nedoločen čas, s 6-mesečnim poskusnim obdobjem in stimulacijo.
  • Začetek dela: čimprej.
  • Motivirano in pozitivno ekipo.
  • Okolje v katerem se lahko razvijaš in rasteš.
  • Pisarno v centru mesta.

Te navdušuje moč digitalnih kanalov v komunikaciji? Vedno testiraš najnovejše funkcionalnosti na družbenih omrežjih takoj, ko se pojavijo? Veš, kdo bi bil med slovenskimi (ali regionalnimi) vplivneži najbolj primeren za testiranje nove generacije skirojev, okušanje najnovejših burgerjev ali preizkušanje svežih modnih trendov? Bližnjim z veseljem svetuješ, kako naj s svojimi objavami dosežejo čim več všečkov? Se brez težav opišeš samo s pomočjo hashtagov? Pridruži se nam! Prijavi se na careers@renderspace.si.