Iščemo

Izkušeni(a) snovalec(ka) digitalnih vsebin

Iščemo kreativca/kreativko za snovanje in izvedbo projektov z občutkom za digitalno pokrajino, uporabnike in tehnologijo.


Prijavi se

Tvoje ključne naloge bodo:

  • Snovanje digitalnih projektov, kampanj in vsebin različnih formatov s poudarkom na kreativnih uporabah digitalnih kanalov, tudi v povezavi s klasičnim komuniciranjem.
  • Zasnova oglasov in priprava besedil za digitalno oglaševanje (podarek na t.i. performance oglaševanju).
  • Priprava zahtevnejših besedil daljših formatov za digitalne stične točke (blogi, SEO članki)
  • Komunikacija z naročniki, razumevanje naročniških težav in sposobnost razmišljanja o prednostih za naročnike.
  • Skrb za več projektov sočasno, skrb za korektno in učinkovito izvedbo.
  • Skrb za sprotno prilagajanje strategij glede na rezultate in odzive uporabnikov.
  • Tesno sodelovanje z različnimi projektnimi skupinami in profili.
  • Upoštevanje zastavljenih rokov.

Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Nadpovprečno izraženo kreativno aorto
  • Vsaj 1 leto izkušenj s snovanje kreativnih zgodb
  • Vsaj 2 leti izkušenj s pisanjem in delom z družbenimi omrežji ter digitalnimi projekti, zaželene izkušnje z delom v agenciji
  • Poznavanje digitalnega okolja in pripovedovanje zgodb v njem (spletna mesta, SEO, družbena omrežja, mediji, spletne skupnosti, ...).
  • Razumevanje medijev in strast za ustvarjanje vsebin.
  • Slovnično odličnost in zavidanja vreden besedni zaklad.
  • Znanje Worda, Excela in Power Pointa.
  • Samostojnost, samoiniciativnost in vztrajnost.
  • Ciljna naravnanost in spoštovanje rokov.
  • Natančnost, vestnost, odgovornost.

Prava oseba si, če:

  • Imaš željo ustvarjati vrhunske zgodbe in se ne zadovoljiš s povprečjem.
  • Vidiš vsebine na spletu kot sporočila in te zmoti njihova nepovezanost, nerazumljivost ali slovnične napake.
  • Razumeš, da ima komuniciranje smisel le, kadar povezuje naročnika in njegovega končnega uporabnika ter vodi do zastavljenih rezultatov.
  • Poznaš zakonitosti digitalnih oglaševalskih formatov (število znakov v oglasih, postavljanje CTA-jev, …).
  • Imaš širok diapazon interesov in te veseli spoznavanje novih tem.
  • Spremljaš in lahko našteješ vplivneže vsaj nekaterih področij in v različnih spletnih medijih.
  • Znaš stati za svojimi odločitvami.

Ponujamo ti:

  • Začetek dela: raje prej, kot kasneje.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poskusno dobo ali obliko sodelovanje po tvojih željah
  • Motivirano in pozitivno ekipo.
  • Projekte, ki jih bodo prepoznali tvoji kolegi in starši.
  • Okolje, v katerem se lahko razvijaš in rasteš.
  • Redno plačilo.

Če te je zamikalo sodelovanje z nami in si oseba, ki jo iščemo, potem nam na job@pristop.si najkasneje do 26. 1. 2022 pošlji svoj CV in referenčne projekte ter odgovori na naslednja vprašanje:

  • Kaj bo Pristop izgubil, če se ne odloči zate?