o nas

Pomagamo vodilnim znamkam v državi, regiji in širše odkriti in izkoristiti njihov poln digitalni potencial kot nativna digitalna svetovalska agencija.

smo

digitalna svetovalska agencija

Podjetjem pomagamo pri izgradnji prepoznavnih blagovnih znamk, novih poslovnih modelov, konceptov, produktov in storitev z uporabo relevantnih izkustev, ki temeljijo na aktivni participaciji.

Po 100 letih poskusov, da se Mati Zemlja znebi nevarnega elementa PPxx, se je taista odločila zakupiti kargo prostor za naslednjo misijo na Mars. Obrezovanje žal tudi ni bilo uspšeno, je za našo tiskovno agencijo sporočil SD.

Naše razmišljanje o trženju skozi aktivno participacijo temelji na preglednosti, interaktivnosti, neposrednosti, omogočanju, vključenosti, soustvarjalnosti, sodelovanju, izkušnjah, podatkih, poglobljenih uvidih in bližini.

UX Desing Awards 2019, Berlin Nagrada v kategorji Koncepti
Diggit 5x zlata
WEBSI Agencija leta
NETKO Agencija leta
Digital Communication Awards 3x zlata
SoMo Borac, Weekend Media Festival 6x zmagovalec
Expo 2015, Milano VR projekt v slovenskem paviljonu
naša DNK

je digitalna

Naša digitalna svetovalska ekipa je posebno pleme znotraj Pristop skupine že 18 let. Smo digitalna kasta, preprosto ustvarjeni za digitalni svet.

Smo klan, ki verjame v vpletenost uporabnika z blagovno znamko (engagement), in smo del svetovalske in marketinške agencije, ki nudi vse storitve in zagotavlja celovito integracijo med večkanalnimi trženjskimi aktivnostmi in mediji.

omogočamo

digitalno transformacijo

Ne čakamo, da nas spremembe najdejo. Sami nenehno izzivamo ustaljene prakse v industriji, zato našim naročnikom zagotavljamo najboljše storitve.

Naših rešitev ne vidimo zgolj kot način optimizacije poslovnih procesov ali zagotavljanja komunikacijske podpore za naše naročnike.

Naša razlikovalna prednost je redefiniranje obstoječih poslovnih procesov (trženjskih ali komunikacijskih), ki se ne odvijajo zgolj v digitalnem svetu.

podjetjem pomagamo

odkriti in izkoristiti njihov poln digitalni potencial

Borimo se za prostor v mislih vaših uporabnikov.

S pomočjo raziskav, segmentacije uporabniških skupin in vedenjskega profiliranja razvijamo integrirane trženjske kampanje in večplatformne trženjsko-komunikacijske iniciative. Gradimo modele e-trgovin, CRM strategije in strateške programe zvestobe ter zagotavljamo njihovo učinkovito izvedbo, pri čemer uporabljamo s podatki podkrepljen in k rezultatom usmerjen pristop k trženju. Razvijamo orodja in marketinške tehnologije za platforme digitalnih kampanj s katerimi planiramo, gradimo in izvajamo uspešne kampanje.

Pomagamo transformirati blagovne znamke v digitalne medijske destinacije.

naša zgodovina

je oblikovala prihodnost

1996
Prvič se zbere digitalno-umetniška skupina študentov arhitekture in računalništva
Photo
Očala za 3D interaktivno inštalacijo (VR)
  • 3D interaktivne instalacije (VR)
  • Eksperimentalni projekti
1997
Nastane multimedijski in spletni start-up
Photo
Tridimenzionalno modeliran prostor
  • Postprodukcija in razvoj interaktivne multimedije in spletnih storitev
1999
Renderspace je uradno rojen
Photo
Logotip pivovarne Union s spletnega mesta leta 1999
  • Prvo spletno mesto za naročnika
2000
Renderspace postane del Pristop Skupine in v njen portfelj storitev doda digitalno komuniciranje
  • Ustvarjena dva produkcijska stebra: spletna produkcija in multimedija
Photo
Logotip Renderspace cca 2001

2001

  • Ustanovljen oddelek za digitalni PR in vsebinski marketing
  • Prva VR aplikacija na spletu - dve leti pred objavo virtualnega Second Life na spletu

2002

  • Ustanovljen oddelek za uporabniško izkušnjo
Photo
Logotip na spletnem mestu Coolinarika 2003

2003

  • Lansirali prvo platformo vsebinskega marketinga: Coolinarika.com

2005

  • Prvi CRM projekt
2007
Postanemo agencija za digitalni marketing s celovito ponudbo
  • Prva simulacija v oblaku, kampanja ob launchu Windows Viste
  • Navdušila Microsoft in prejela zlato nagrado Davey
Photo
Spletno mesto Itak cca 2007

2009

  • Launch kampanje
    in spletnega mesta
    Itak Džabest
  • Pozicioniranje znamke prek vsebinskega marketinga in engagement aktivnosti
  • Prva rešitev za TV na spletu/mobilni napravi

2011

  • Facebook igrica Pack Maps
  • Izkušnja zemljevidov OVI maps skozi engagement uporabnika
Photo
Mobilna aplikacija Itak superjunaki 2011
Photo
Interaktivna Facebook aplikacija 'Wrigley 5th Sense' 2011
  • Interaktivna FB aplikacija Wrigley 5th Sense
  • Personalizirana vizualna izkušnja Facebooka
  • Objavljen program Itak Flike
  • Prvi program zvestobe z aktivno participacijo uporabnikov

2013

  • Prva kampanja z dronom Preglejte svojo streho iz zraka
  • Prejela nagradi Zlati Sempler, Velika nagrada SOF
Photo
Engagement kampanja 'Živim lajf' z Zlatkom, ki nosi očala Google glass - 2013

2014

  • Prva kampanja 'v živo' skozi Google Glass Živim lajf
  • Engagement mladih prek prvoosebnega prenosa življenja idola
Photo
VR izkušnja smučarskih skokov v Planici z opremo Oculus Rift - 2015

2015

  • Prva VR kampanja za smučarske skoke Virtualni poleti Planica 2015, gostovala tudi na Expo 2015 v Milanu
  • Glavna nagrada na The European Excellence Awards, Digital communication awards, SPORTO, Diggit, SoMo Borac
2016
Okrepimo ekipo s svetovalskimi profili in postanemo digitalna svetovalska agencija

2016

  • Lean & agile metoda vodenja procesov

2016

  • Renderspace v D'Agency znotraj skupine dobi partnerja, ki s performance oglaševanjem posega izven meja v 50 držav

2017

  • Indigo pokrije svetovalske storitve digitalne transformacije in skupaj pokrijemo celoten digitalen nastop podjetij

2017

  • Uvedba produkta poglobljenega kvalitativnega in kvantitativnega raziskovanja in analitike, ki je del strategije

2017

2018

  • Obseg oblikovanja uporabniških izkušenj razširimo na oblikovanje storitev (Service design)

2018

  • Ustvarjena funkcija Experience director, ki skrbi za celotno potrošniško izkušnjo (CX)
2019
Omogočamo uspešno digitalno transformacijo za naše naročnike