Iščemo

Izkušenega tekstopisca oz. tekstopisko za digitalno okolje

Te navdušuje moč digitalnih kanalov v komunikaciji in te privlači ideja, da bi lahko dal/-a glas največjim slovenskih in regijskim znamkam? Vedno testiraš najnovejše funkcionalnosti na družbenih omrežjih takoj, ko se pojavijo? So tvoji teksti v brezhibni slovenščini? Pridruži se nam!


Prijavi se

Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Poznavanje digitalnega okolja in pripovedovanje zgodb v njem (spletna mesta, SEO, družbena omrežja, mediji, spletne skupnosti, ...).
  • Odlično znanje slovenskega jezika, kar poleg širokega besednega zaklada vključuje tudi obvladanje slovnice.
  • Solidno znanje angleškega jezika, ustno in pisno.
  • Občutek za izbiro vizualnih materialov.

Prava oseba si, če:

  • Imaš 3+ let izkušenj na primerljivem delovnem mestu.
  • Si deloval/-a v agenciji, na strani naročnika ali na mediju.
  • Svoje delo opravljaš natančno, vestno in znotraj dogovorjenih rokov.
  • Imaš občutek za različne načine komuniciranja in imaš dobro sposobnost prilagajanja nagovorov različnim ciljnim skupinam.
  • Znaš oblikovati uredniški koledar za različne komunikacijske kanale.
  • Med prvimi preizkusiš vse funkcionalnosti, ki jih uvajajo družbena omrežja
  • V oglasih ali drugih sporočilih v mislih (ali na glas) popravljaš slovnične napake.
  • Imaš vsaj osnovno razumevanje procesa uporabniškega odločanja, Google analitike in analitike družbenih omrežij (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, ...)
  • Znaš uporabljati grafična orodja za vsaj osnovne popravke grafik oziroma za delo s predlogami.
  • Poznaš zakonitosti digitalnih oglaševalskih formatov (število znakov v oglasih, postavljanje CTA-jev).
  • Znaš zagovarjati svoje predloge in rešitve.
  • Se ne ustrašiš HTML kode.
  • Se znajdeš v ekipi in v dinamičnem okolju.

Tvoje naloge bodo:

  • Priprava vsebin in besedil za spletna mesta, družbena omrežja in oglaševanje.
  • Priprava besedil za oglaševalske formate na iskalnikih, medijih in družbenih omrežjih.
  • Izbira in koordinacija priprave slikovnega gradiva za vse zgoraj navedeno.
  • Priprava poročil o učinkih izvedenih del.
  • Koordinacija dela v ekipi z različnimi profili in komunikacija z naročnikom.

Kaj ti nudimo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poskusno dobo.
  • Zanimive projekte, ki zahtevajo "out of the box" razmišljanje in nudijo izzive vsem, ki ste radovedni in željni novih izkušenj.
  • Mesto v kolektivu digitalne svetovalske agencije s klienti, ki so največje domače in mednarodne znamke, in nagradami domačih in tujih digitalnih oglaševalskih in komunikacijskih festivalov.
  • Delo v okviru Pristop Skupine, ki ponuja priložnosti tudi na integriranih projektih, v integriranih ekipah.
  • Priložnost vsakodnevnega učenja v ekipi svetovalcev in drugih visokokvalificiranih strokovnjakov z različnih področij digitalne komunikacije.

Če te je zamikalo sodelovanje z nami in si oseba, ki jo iščemo, potem nam najkasneje do 24. 4. 2019 pošlji svoj CV in referenčne projekte ter odgovori na naslednja vprašanja:

  • Zakaj rad/-a ustvarjaš vsebine?
  • Kateri primer dolgoročne komunikacije (najmanj eno leto), na katerem koli kanalu, te navdušuje in zakaj.