Zagotavljamo strokovno vzpostavitev spletne analitike, ki pokriva potrebe B2B in B2C strategije digitalnega nastopa. Pri vzpostavitvi merjenja omogočamo pregled nad viri obiska, vedenjem uporabnikov, njihovimi nakupnimi vzorci ter poslovnimi metrikami. Na ta način podamo smernice za boljše odločitve v marketinških aktivnostih.
Vzpostavimo in strukturiramo podatke iz različnih virov, kot so analitika, oglaševanje, CRM sistemi in orodja za prodajo. Na ta način omogočimo celovit pregled nad vašim digitalnim nastopom in meritev izkazov rezultatov na spletu.
Poskrbimo za pravilno nastavitev orodij za sledenje, skladnost z GDPR ter omogočimo zakonodajni nadzor nad osebnimi podatki. Čedalje bolj so za podjetja pomembne politike zasebnosti in pravilen način zbiranja podatkov, ki ga implementiramo na etičen način.
Pomagamo vam organizirati in vzpostaviti zbirko podatkov ter vzpostavimo tokove, kako lahko te podatke vključite v analitiko, segmentacijo ali interno poslovanje. Na ta način podatki postanejo vaše ključno orodje pri doseganju poslovnih ciljev.
S testiranjem in analizo uporabniške poti ter zasnovo elementov uporabniškega vmesnika izboljšamo uporabniško izkušnjo, s čimer povečamo stopnjo konverzije. Podatkovno podprti testi (A/B, heatmapi, segmentacije) vodijo k jasnim spremembam, ki temeljijo na podatkih in prinašajo merljive rezultate.
S pomočjo kombinatorike tehnik klasičnega raziskovanja (intervjuji, ankete, skupine, analize) in podatkov iz digitalnega sveta izvedemo učinkovito marketinško raziskavo. Pridobljene vpoglede uporabimo pri razvoju izdelkov, novih storitev ali pozicioniranju vaše znamke na trgu.



