The pixel

That matters

Storitve in rešitve/

Digitalna analitika

Zajem podatkov, ki štejejo

Kontaktiraj nas

1 / 6

Vzpostavitev spletne analitike

Zagotavljamo strokovno vzpostavitev spletne analitike, ki pokriva potrebe B2B in B2C strategije digitalnega nastopa. Pri vzpostavitvi merjenja omogočamo pregled nad viri obiska, vedenjem uporabnikov, njihovimi nakupnimi vzorci ter poslovnimi metrikami. Na ta način podamo smernice za boljše odločitve v marketinških aktivnostih.

Orodja

Google Analytics
Adobe Analytics
Google Tag Manager
Looker Studio
PiwikPRO
Matomo
2 / 6

Postavitev sistema merjenja celostnega spletnega nastopa

Vzpostavimo in strukturiramo podatke iz različnih virov, kot so analitika, oglaševanje, CRM sistemi in orodja za prodajo. Na ta način omogočimo celovit pregled nad vašim digitalnim nastopom in meritev izkazov rezultatov na spletu.

Orodja

Google Tag Manager
Snowflake
3 / 6

Urejanje nastavitev zasebnosti podatkov

Poskrbimo za pravilno nastavitev orodij za sledenje, skladnost z GDPR ter omogočimo zakonodajni nadzor nad osebnimi podatki. Čedalje bolj so za podjetja pomembne politike zasebnosti in pravilen način zbiranja podatkov, ki ga implementiramo na etičen način.

Orodja

PiwikPRO
GDPR
Upravljanje
User consent
4 / 6

Upravljanje s podatki

Pomagamo vam organizirati in vzpostaviti zbirko podatkov ter vzpostavimo tokove, kako lahko te podatke vključite v analitiko, segmentacijo ali interno poslovanje. Na ta način podatki postanejo vaše ključno orodje pri doseganju poslovnih ciljev.

Orodja

Data management
Snowflake
Looker Studio
Userna journey
5 / 6

Optimizacija konverzijske stopnje

S testiranjem in analizo uporabniške poti ter zasnovo elementov uporabniškega vmesnika izboljšamo uporabniško izkušnjo, s čimer povečamo stopnjo konverzije. Podatkovno podprti testi (A/B, heatmapi, segmentacije) vodijo k jasnim spremembam, ki temeljijo na podatkih in prinašajo merljive rezultate.

Orodja

CRO
6 / 6

Marketinško raziskovanje

S pomočjo kombinatorike tehnik klasičnega raziskovanja (intervjuji, ankete, skupine, analize) in podatkov iz digitalnega sveta izvedemo učinkovito marketinško raziskavo. Pridobljene vpoglede uporabimo pri razvoju izdelkov, novih storitev ali pozicioniranju vaše znamke na trgu.

Živa Prelog Rudolf
Živa Prelog Rudolf
Vodja analitike

Živina strast so vedenjski vpogledi, psihologija uporabnikov in potrošnikov. Že več kot 15 let je aktivna na področju digitalnih raziskav in strategij. Specializira se za digitalno analitiko, marketinško raziskovanje ter razvoj blagovnih znamk. Je prejemnica prestižne nagrade UX Design Award.

Kontaktiraj Živo
Ekipa
Ekipa
Ekipa
Ekipa