Na podlagi analize vaših poslovnih ciljev in vedenja strank zasnujemo celostno strategijo online in/ali offline programa zvestobe. Opredelimo ključne mehanizme kot so nagrajevanje, personalizacija ugodnosti in avtomatizacija komunikacije, ki motivirajo stranke k ponovnim nakupom.
Oblikujemo intuitiven in učinkovit uporabniški vmesnik za vodenje programa zvestobe. Poskrbimo, da je uporabniška izkušnja preprosta, pregledna in spodbuja aktivacijo uporabnikov. Sistem - bodisi kot samostojna rešitev, spletna aplikacija ali integracija z obstoječimi rešitvami.
Izvedemo poglobljeno analizo zahtev in tehnoloških potreb vašega programa zvestobe. Načrtujemo ključne funkcionalnosti, sistemske integracije ter zagotavljamo tehnično usklajenost s CRM, e-commerce in drugimi poslovnimi sistemi.
Če vaš obstoječi program zvestobe ne prinaša želenih rezultatov, ga analiziramo in prenovimo. Optimiziramo mehanizme nagrajevanja, prilagodimo UX ter uvedemo nova pristopa za večjo vključenost strank in boljše prodajne učinke.



