Iščemo

Mojstra oz. mojstrico za upravljanje družbenih omrežij

Te navdušuje moč družbenih omrežij, skupnosti in blogov v komunikaciji? Vedno testiraš najnovejše funkcionalnosti na družbenih omrežjih takoj, ko se pojavijo? Veš, kdo bi bil med slovenskimi (ali regionalnimi) vplivneži najbolj primeren za testiranje nove generacije skirojev, okušanje najnovejših burgerjev ali preizkušanje svežih modnih trendov? Bližnjim z veseljem svetuješ, kako naj s svojimi objavami dosežejo čim več všečkov? Se brez težav opišeš samo s pomočjo hashtagov? Pridruži se nam!


Prijavi se

Kakšna znanja in lastnosti iščemo?

  • Odlično poznavanje družbenih omrežij (njihovih formatov, specifik, učinkov, skupnosti, …) in slovenske »influencer« scene.
  • Občutek za izbiro vizualnih materialov, veselje do izbire filtrov in produkcije različnih vizualnih formatov, ki so del vsakdana na družbenih omrežjih (fotografije, videi itd.).
  • Odlično znanje slovenskega jezika, kar poleg širokega besednega zaklada vključuje tudi obvladanje slovnice.
  • Solidno znanje angleškega jezika, ustno in pisno.

Prava oseba si, če:

  • Imaš 1+ let izkušenj na primerljivem delovnem mestu (agencija ali naročnik).
  • Svoje delo opravljaš natančno, vestno in znotraj dogovorjenih rokov.
  • Imaš občutek za različne načine komuniciranja in imaš dobro sposobnost prilagajanja nagovorov različnim ciljnim skupinam (navihane mamice, ljubitelji potovanj itd.).
  • Si organiziran/-a in znaš oblikovati uredniški koledar za različne komunikacijske kanale.
  • Znaš razvijati teme in pripravljati vsebine, ki so usklajene s strategijo blagovne znamke ter slediti zastavljenim ciljem in metrikam.
  • Med prvimi preizkusiš vse funkcionalnosti, ki jih uvajajo družbena omrežja in se takšnim spremembam prilagajaš brez večjih težav.
  • V objavah na Instagramu ali Facebooku v mislih (ali na glas) popravljaš slovnične napake.
  • Si se že srečal/-a z analitiko družbenih omrežij (Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, ...) in poznaš njeno uporabno vrednost.
  • Znaš uporabljati grafična orodja za osnovne popravke grafik oziroma za delo s predlogami.
  • Poznaš zakonitosti oglaševalskih formatov na družbenih omrežjih (število znakov, postavljanje CTA-jev) in si se z "boostanjem" objave že srečal/-a.
  • Se znajdeš v ekipi in v dinamičnem okolju.
  • Si drugim članom in članicam ekipe upaš predlagati tudi kakšno novost ali kreativne #agencylife manevre?

Kaj ti nudimo:

  • Zaposlitev za nedoločen čas s polletno poskusno dobo.
  • Zanimive projekte, ki zahtevajo "out of the box" razmišljanje in nudijo izzive vsem, ki ste radovedni in željni novih izkušenj.
  • Mesto v kolektivu digitalne svetovalske agencije s klienti, ki so največje domače in mednarodne znamke, in nagradami domačih in tujih digitalnih oglaševalskih in komunikacijskih festivalov.
  • Delo v okviru Pristop Skupine, ki ponuja priložnosti tudi na integriranih projektih, v integriranih ekipah.
  • Priložnost vsakodnevnega učenja v ekipi svetovalcev in drugih visokokvalificiranih strokovnjakov z različnih področij digitalne komunikacije.

Če te je zamikalo sodelovanje z nami in si oseba, ki jo iščemo, potem nam najkasneje do 24. 4. 2019 pošlji svoj CV in referenčne projekte ter odgovori na naslednja vprašanja:

  • Kateri primer dolgoročne komunikacije (najmanj eno leto), na katerem koli kanalu, te navdušuje in zakaj.
  • Kateri komunikacijski spodrsljaj na družbenih omrežjih ti je najbolj ostal v spominu in kako bi se ga lotil/-a ti?