Neobičajna vloga znane komunikacijske platforme za vzpostavljanje dialoga z milenijci
Ker je milenijce težko dosegati s klasičnimi oglaševalskimi komunikacijskimi načini, si je Telekom Slovenije ob podpori Renderspaceove ekipe za inbound marketing za cilj zadal vzpostavitev sodobnejše komunikacijske platforme.
Vlog, ki ponudbo blagovne znamke komunicira skozi vsebine, ki jih mladi želijo
Dolgoročen komunikacijski projekt je na klasičnem komunikacijskem kanalu ustvaril nov medij, ki prek subtilno oznamčenih vsebin omogoča kontinuiran stik blagovne znamke in dvosmerno komunikacijo z milenijci.
NOVA VLOGA YOUTUBE KANALA
YouTube slovenske blagovne znamke uporabljajo kot odložišče video vsebin in ne kot družbeno omrežje. NekiNeki izkorišča ravno slednje. Pri tem spoštuje zakonitosti kanala in izkorišča tudi možnosti dialoga, ki jih nudi. Telekom Slovenije je tako ustvaril lasten kanal s predstavniki ciljne skupine in vsebinami, ki jih ustvarjajo slednji.
VSEBINSKI MARKETING ZA MILENIJCE
Potreba po grajenju dolgoročnega odnosa s celo generacijo milenijcev je narekovala načrtovanje dolgoročne komunikacijske platforme, osnovane na za ciljno skupino relevantnih vsebinah in akterjih, s katerimi se ciljna skupina poistoveti. S tem smo zgradili pristen odnos, ki zagotavlja, da ne le ohranjamo publiko, pač pa jo s pomočjo WOM tudi nenehno širimo.
OBVLADLJIV KOMUNIKACIJSKI EKOSISTEM
V ekosistem so vključeni le za izvedbo strategije najbolj ključni in za ciljno skupino najbolj relevantni komunikacijski kanali. Ekosistem pa konstantno organsko dopolnjujejo še različni prisluženi kanali: od lastnih kanalov znotraj ciljne skupine do medijev.
Nenehno prilagajanje taktik in vsebin na podlagi rezultatov
Ker Telekom Slovenije gradi dolgoročno komunikacijsko platformo, so spremembe stalnica, za uspeh pa je ključno, da jih pravočasno zaznamo in upoštevamo. Strokovna ekipa na projektu vsak objavljen video zato podrobno analizira, prav tako kot tudi komunikacija na podpornem Instagram kanalu. Nenehno identificiramo nove skupnosti ali taktike, ki jih lahko pripeljemo na platformo za povečan doseg in tako tudi kontinuirano gradimo vpliv znotraj ciljne skupine.
Dosežki
17.867 sledilcev na YouTubeu (v prvih 10 mesecih)
10.700 sledilcev na Instagramu (v prvih 10 mesecih)
8 milijonov pogledanih minut, ker je enako prek 5555 dni oziroma prek 15 let ogledov (v prvih 10 mesecih)
prek 3 minute povprečno trajanje ogleda
mesečno uvrščanje med prvih 10 na slovenski YouTube trending lestvici
do prek 2.000 komentarjev na posamezen video
130.000 gledalcev najbolj uspešnega videa
2,6 milijonov ogledov
Nagrade
- DIGGIT 2019 – zlata nagrada v kategoriji Mediji & zabava
- DIGGIT 2019 – velika nagrada v kategoriji Družbeni mediji