Zagotavljamo relevantno in zanimivo vsebino, ki temelji na pravih izhodiščih.
Storitve za vsebine
- Vsebinski marketing; vsebinske strategije, arhitektura in upravljanje vsebin
- Digitalni odtis, pregled komunikacije in spremljanje
- Strategija nastopa na družbenih omrežjih, izvedba in upravljanje skupnosti
- Upravljanje ugleda podjetij in vodstvenih kadrov na digitalnih kanalih
- Digitalni PR
- Ustvarjanje znamčenih vsebin in tekstopisje za digitalne kanale
Prava vsebina za uporabnika in blagovno znamko
K vsebinskemu marketingu pristopamo strateško in ga osnujemo na podlagi celovite analize uporabnikov in naročnika ter blagovne znamke. Vsebinska strategija, ki jo zgradimo na podlagi podatkov, upošteva proces potrošnikovega odločanja na tej poti ter kanale in formate, ki so za posamezen uporabniški segment relevantni. Pri načrtovanju konkretnih vsebin se osredotočamo tako na samo ustvarjanje kot tudi plan distribucije na najbolj relevantne kanale in načine, ki bodo uporabnika pritegnili k interakciji z znamko oziroma njenim sporočilom. Ustvarjeno vsebino zaokrožimo s spremljanjem relevantnih metrik, definiranih na podlagi ciljev in posameznih točk dotika, in posledično optimizacijo.
Kdo, kaj, kje, kdaj in zakaj
Ker uporabniki neovirano potujejo prek kanalov in naprav, mora enako veljati tudi za vsebine. Strateško načrtovanje vsebin v ta namen pokriva vse točke dotika in temu ustrezno terja tudi prilagajanje kanalov in formatov. V tem okviru družbena omrežja še vedno predstavljajo najpogosteje uporabljen kanal, a je njihova uporaba lahko neučinkovita in vsebinsko prazna, če jih ne dopolnjujemo z drugimi kanali, ki omogočajo kompleksnejše formate in vsebine. Takšen celostni pristop k ustvarjanju vsebin terja več resursov in dolgoročno načrtovanje, zagotavlja pa učinkovito vpletanje v celovit komunikacijski ekosistem.
Z aktivnim spremljanjem in upravljanjem dogajanja na različnih kanalih lahko zagotovimo, da smo vedno v središču dogajanja in se sproti odzivamo na konstantne in neizogibne spremembe.
Objava vsebine je šele začetek
Ustvarjanje vsebin razumemo kot proces, ne enkraten dogodek, v katerem so v soodvisnosti tekstopisje, oblikovanje in upravljanje vsebin, zaključi pa se z distribucijo, spremljanjem učinkov in optimizacijo. Vsaka vsebina je ustvarjena z jasnim namenom in na podlagi jasnih ciljev, katerih doseganje redno merimo in vsebino skladno z rezultati še močneje izpostavljamo, prilagajamo ali v celoti menjamo. Optimizacija je sestavni del procesa na vseh komunikacijskih kanalih, v integriranih projektih pa so rezultati opazni tudi na ostalih kanalih, poleg digitalnih.
Tesno sodelovanje z naročniki
Priprava vseh vrst vsebin - od člankov do vsakodnevnih objav na družbenih omrežjih, ki zajema tudi vsebinsko podporo dvosmerni komunikaciji z uporabniki, pogosto zahteva tesno sodelovanje z naročnikom. V ta namen si prizadevamo z naročnikom ustvariti celovito ekipo, ki se lahko hitro in učinkovito odloča o informacijah, namenjenih za objavo, pristopih do posamezne teme ali sporočila in načinih doseganja pravih rezultatov. Poleg tega naročnikom kot oprijemljiv dokaz o uspešnem sodelovanju zagotavljamo tudi redna poročila o vseh aktivnostih na področju vsebinskega marketinga.
Orodja
Pri ustvarjanju in upravljanju vsebin uporabljamo naslednja orodja:
- ICON
- ICON
- ICON
- ICON
- ICON
- ICON
- ICON
- ICON