Vzpostavitev znamčene komunikacije na sedmih trgih
Oblikovanje arhitekture komunikacijskih kanalov in strategije vsebinskega marketinga na sedmih trgih centralne in jugovzhodne Evrope ter vsakodnevna podpora znamki pri operativni komunikaciji z uporabniki.
Vzpostavitev digitalnih komunikacijskih kanalov
Renderspace je za naročnika konceptualiziral in uresničil komunikacijske kanale na sedmih trgih. Za vseh sedem trgov že več let ustvarjamo znamčene vsebine ki jih trenutno serviramo skupnosti, ki presega 340.000 uporabnikov.
VSI DELI CELOTE
Izhajamo iz celovite strategije vsebinskega marketinga, ki smo jo zasnovali v začetku projekta in jo hkrati prilagajamo spremembam v spletnem okolju.
POGOVOR V 7 LOKALNIH JEZIKIH IN KULTURAH
Profile na družbenih omrežjih upravljamo v 7 različnih jezikih. Ob upoštevanju pravnih in kulturnih specifik posameznih trgov poskrbimo za vsebinsko in pravno skladno lokalizacijo vse komunikacije in tako zagotavljamo dobro uporabniško izkušnjo za vse uporabnike.
SPLETNO MESTO ZA VSE TRGE
Ustvarili smo spletno mesto v 7 jezikih, ki omogoča učinkovito upravljanje in objavljanje vsebin, potrebnih za distribucijo na družbenih omrežjih. Hkrati je za naročnika tudi stroškovno učinkovito.
DIGITALNE KAMPANJE
Kontinuirano komunikacijo nadgrajujemo z rednimi kampanjami, katerih skupni cilj sta dodatna aktivacija in stimulacija uporabnikov k aktivni vpletenosti z znamko. Kampanje so zgrajene na obstoječi komunikacijski arhitekturi in zasnovane z mislijo na odlično uporabniško izkušnjo, pri čemer uresničujemo razumevanje potreb in zanimanj potrošnika znamke. Kampanje pa niso nujno le dodatno orodje za grajenje pozicije znamke, pač pa zasledujejo tudi zelo konkretne kratkoročne poslovne cilje.
Dosežki
Upravljamo z 49 % celotne globalne baze uporabnikov na Facebooku
Skoraj 100.000 email kontaktov
32 % stopnja branosti e-novic
3,57 % stopnjo vpletenosti prek vseh trgov zagotavljamo s personalizacijo odgovorov uporabnikov na vseh trgovih, kar omogoča tesno sodelovanje Renderspaceove interne ekipe in lokalnih vodij znamke.