Oblikovanje večkanalne uporabniške izkušnje za telekomunikacijsko podjetje
Strateška nadgradnja digitalnega nastopa na različnih kanalih z nadgradnjo uporabniške izkušnje na vseh točkah dotika in ustvarjanjem platform izkustvenega trženja.
Razvoj večkanalne prisotnosti
Renderspace je naročnika strateško in operativno podprl pri oblikovanju uporabniške izkušnje na različnih točkah dotika v celoviti večkanalni komunikacijski strategiji in uresničevanju digital-fist usmeritve.
NAČRTOVANJE IN OBLIKOVANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE
Celovita grafična in vsebinska prenova spletnega mesta telekom.si ter vzpostavitev e-trgovine, ki za uporabnika brezšivno združuje tri različne zaledne sisteme in se prilagaja prepoznanemu uporabniku.
RAZVOJ NAPREDNIH DIGITALNIH ENGAGEMENT KONCEPTOV
Igra z intuitivnim in inovativnim nadzornim sistemom, ki poteka v navidezni resničnosti, je ob podpori več kanalne in targetirane digitalne strategije utrjevala pozicijo znamke kot inovativne in navdihujoče.
USTVARJANJE IN DISTRIBUCIJA ZNAMČENIH VSEBIN
Grajenje skupnosti in ustvarjanje vrednih vsebin za uporabnike, ki presegajo digitalno pokrajino in se s spletnih kanalov preselijo v klasične.
PERFORMANCE IN BRANDING OGLAŠEVALSKE KAMPANJE
Izkoriščanje obstoječih uporabniških podatkov in znanja o uporabniških poteh sodobnih uporabnikov, upoštevanje vseh točk dotika uporabnika ter vpletanje digitalnih trendov.
#zanaše vsak drugi Slovenec na Facebooku
Povprečno 400.000 tedensko doseženih Slovencev na FB
Prek 6.200-krat deljene znamčene vsebine
27 % večji doseg FB vsebin v času kampanje
Nagrade
- DIGGIT 2019 – Zlata nagrada za medijski projekt NekiNeki v kategoriji Mediji & zabava
- DIGGIT 2019 – Velika nagrada za medijski projekt NekiNeki v kategoriji Družbeni mediji
- DIGGIT 2017 – Velika nagrada za digitalno oglaševalsko kampanjo Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) v kategoriji Družbeni mediji
- DIGGIT 2017 – Zlata nagrada za digitalno oglaševalsko kampanja Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) v kategoriji Šport
- DIGGIT 2017 – Zlata nagrada za digitalno rešitev 360° filmi na festivalu LIFFe v kategoriji IT & telekomunikacije
- SOF 2016 – Velika nagrada za celostno oglaševalsko kampanjo Ne objavi, kar te lahko gnjavi v kategoriji Celostne komunikacijske akcije
- DIGGIT 2016 – Velika nagrada za digitalno aktivacijo za aplikacijo Daljinec +
- DIGGIT 2016 – Zlato nagrado v kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo za aplikacijo Daljinec +
- DIGGIT 2015 – Zlata nagrada za digitalno rešitev Moč besed plug in v kategoriji IT & telekomunikacije
- WEBSI 2015 – 1. mesto za kampanjo Itak moč besed v kategoriji Družbeno odgovorni projekti
- SOF 2015 – Zlato priznanje za digitalno aktivacijo Moč besed v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije
- SOF 2015 – Zlato priznanje za plug in Moč besed v kategoriji Digitalno komuniciranje
- SOF 2014 – Velika nagrada za transmedijski projekt ITAK ven v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije
- SOF 2014 – Srebrno priznanje za transmedijski projekt ITAK ven v kategoriji Digitalno komuniciranje
- WEBSI 2014 – 1. mesto za digitalno aktivacijo #TivtajmoZaNase v kategoriji Inovativni digitalni projekti
- WEBSI 2013 – 1. mesto za spletno aplikacijo Itak Job v kategoriji Družbeno odgovorni projekti