Photo

Oblikovanje večkanalne uporabniške izkušnje za telekomunikacijsko podjetje

Naročnik:
TELEKOM SLOVENIJE

Strateška nadgradnja digitalnega nastopa na različnih kanalih z nadgradnjo uporabniške izkušnje na vseh točkah dotika in ustvarjanjem platform izkustvenega trženja.

Razvoj večkanalne prisotnosti

Renderspace je naročnika strateško in operativno podprl pri oblikovanju uporabniške izkušnje na različnih točkah dotika v celoviti večkanalni komunikacijski strategiji in uresničevanju digital-fist usmeritve.

Photo
Poslovna stavba Telekoma Slovenije

NAČRTOVANJE IN OBLIKOVANJE UPORABNIŠKE IZKUŠNJE

Celovita grafična in vsebinska prenova spletnega mesta telekom.si ter vzpostavitev e-trgovine, ki za uporabnika brezšivno združuje tri različne zaledne sisteme in se prilagaja prepoznanemu uporabniku.

Photo
Spletno mesto Telekoma Slovenije - responsive design

USTVARJANJE IN DISTRIBUCIJA ZNAMČENIH VSEBIN

Grajenje skupnosti in ustvarjanje vrednih vsebin za uporabnike, ki presegajo digitalno pokrajino in se s spletnih kanalov preselijo v klasične.

Video

PERFORMANCE IN BRANDING OGLAŠEVALSKE KAMPANJE

Izkoriščanje obstoječih uporabniških podatkov in znanja o uporabniških poteh sodobnih uporabnikov, upoštevanje vseh točk dotika uporabnika ter vpletanje digitalnih trendov.

Photo
Shema modela always-on kampanje, ki jo je za Telekom Slovenije zasnoval Renderspace

#zanaše vsak drugi Slovenec na Facebooku

Povprečno 400.000 tedensko doseženih Slovencev na FB

Prek 6.200-krat deljene znamčene vsebine

27 % večji doseg FB vsebin v času kampanje

Nagrade

  • DIGGIT 2019 – Zlata nagrada za medijski projekt NekiNeki v kategoriji Mediji & zabava
  • DIGGIT 2019 – Velika nagrada za medijski projekt NekiNeki v kategoriji Družbeni mediji
  • DIGGIT 2017 – Velika nagrada za digitalno oglaševalsko kampanjo Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) v kategoriji Družbeni mediji
  • DIGGIT 2017 – Zlata nagrada za digitalno oglaševalsko kampanja Tvitajmo za naše (olimpijska kampanja) v kategoriji Šport
  • DIGGIT 2017 – Zlata nagrada za digitalno rešitev 360° filmi na festivalu LIFFe v kategoriji IT & telekomunikacije
  • SOF 2016 – Velika nagrada za celostno oglaševalsko kampanjo Ne objavi, kar te lahko gnjavi v kategoriji Celostne komunikacijske akcije
  • DIGGIT 2016 – Velika nagrada za digitalno aktivacijo za aplikacijo Daljinec +
  • DIGGIT 2016 – Zlato nagrado v kategoriji finančne storitve, zavarovalništvo in bančništvo za aplikacijo Daljinec +
  • DIGGIT 2015 – Zlata nagrada za digitalno rešitev Moč besed plug in v kategoriji IT & telekomunikacije
  • WEBSI 2015 – 1. mesto za kampanjo Itak moč besed v kategoriji Družbeno odgovorni projekti
  • SOF 2015 – Zlato priznanje za digitalno aktivacijo Moč besed v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije
  • SOF 2015 – Zlato priznanje za plug in Moč besed v kategoriji Digitalno komuniciranje
  • SOF 2014 – Velika nagrada za transmedijski projekt ITAK ven v kategoriji Digitalne oglaševalske akcije
  • SOF 2014 – Srebrno priznanje za transmedijski projekt ITAK ven v kategoriji Digitalno komuniciranje
  • WEBSI 2014 – 1. mesto za digitalno aktivacijo #TivtajmoZaNase v kategoriji Inovativni digitalni projekti
  • WEBSI 2013 – 1. mesto za spletno aplikacijo Itak Job v kategoriji Družbeno odgovorni projekti