Photo

Evolucija v energetsko družbo prihodnosti skozi nova digitalna stičišča

Prenovljena uporabniška izkušnja prodajnih in korporativnih spletnih mest in spletne aplikacije za self-care za šest trgov.

Evolucija v energetsko družbo prihodnosti

Petrol - največji slovenski uvoznik, največje slovensko podjetje po prihodkih ter ena največjih slovenskih trgovinskih združb, se je v letu 2016 znašlo pred naslednjim korakom v svoji evoluciji. Ta korak je predstavljal razvoj v energetsko družbo prihodnosti in v družbo MUMESCo (Multi Utility, Mobility and Environmental Service Company), ki na enem mestu združuje celovite rešitve na področju energije, infrastrukture, objektov, okolja in mobilnosti za regije, občine, javni in storitveni sektor, industrijo ter gospodinjstva.

Photo
Pogled na Ljubljano z nočno razvetljavo

DIGITALNI EKOSISTEM, KI PODPIRA STRATEŠKO VIZIJO IN DIGITALNO TRANSFORMACIJO PETROLA

Pri razvoju v energetsko družbo prihodnosti je Petrol naletel na izziv, kako naj zgradi svoj digitalni ekosistem, da bo ustrezno podprl novo poslovno usmeritev na eni strani ter pospešil digitalno transformacijo na drugi.

Photo
Digitalni ekosistem Petrola

DIGITALNA CELOTA, VEČJA OD VSOTE NJENIH DELOV

Skupaj s Petrolom smo zasnovali nabor rešitev, s katerimi smo dosegli optimizacijo regijske digitalne prisotnosti, podprli predstavitev raznolike ponudbe, pridobili orodje za učinkovito in uspešno (spletno) prodajo, omogočili engagement in vračanje uporabnikov, podprli pozicioniranje iz prodajalca v svetovalca ter optimizirali podporo kupcem.

Photo
Ekranske slike novih spletnih mest Petrola

OPTIMIZACIJA PODPORE UPORABNIKOM

Posebno poglavje je predstavljala nadgradnja spletne aplikacije za samopomoč/samooskrbo (self-care) Moj Petrol. Evolucija podpore uporabnikov gre od popolne podpore (full service), do samopomoči (self-help), do samooskrbe (self-care). Cilj nadgradnje je na eni strani opolnomočiti uporabnike, da lahko sami upravljajo s svojim odnosom s Petrolom, ter razbremeniti in optimizirati center za podporo uporabnikom na drugi strani.

Photo
Shema aplikacije za samopomoč uporabnikov Moj Petrol

SODOBNA OBLIKOVNA PODOBA SPLETNEGA NASTOPA

Pomemben element odlične uporabniške izkušnje je oblikovna podoba spletnih mest. Poseben poudarek je bil zato na vzpostavitvi sistema vizualne podobe spletnega nastopa, ki ga odlikujejo sodoben videz, funkcionalnost in modularnost. Uporabljeni gradniki so prilagojeni za optimalno izkušnjo na najpomembnejših napravah in zaslonih.

Dosežki

70+ intervjujev s skrbniki vseh področij znotraj Petrola

173 izdelanih žičnih modelov

345 oblikovanih ekranov za desktop, mobile in tablet

89 vsebin za spletne strani

106 predlog tipičnih strani

Renderspace je s svojim celostnim pristopom in premišljenimi rešitvami zagotovil, da lahko Petrol v digitalnem okolju svojim strankam ponudi izjemno uporabniško izkušnjo