Evolucija v energetsko družbo prihodnosti skozi nova digitalna stičišča
Prenovljena uporabniška izkušnja prodajnih in korporativnih spletnih mest in spletne aplikacije za self-care za šest trgov.
Evolucija v energetsko družbo prihodnosti
Petrol - največji slovenski uvoznik, največje slovensko podjetje po prihodkih ter ena največjih slovenskih trgovinskih združb, se je v letu 2016 znašlo pred naslednjim korakom v svoji evoluciji. Ta korak je predstavljal razvoj v energetsko družbo prihodnosti in v družbo MUMESCo (Multi Utility, Mobility and Environmental Service Company), ki na enem mestu združuje celovite rešitve na področju energije, infrastrukture, objektov, okolja in mobilnosti za regije, občine, javni in storitveni sektor, industrijo ter gospodinjstva.
DIGITALNI EKOSISTEM, KI PODPIRA STRATEŠKO VIZIJO IN DIGITALNO TRANSFORMACIJO PETROLA
Pri razvoju v energetsko družbo prihodnosti je Petrol naletel na izziv, kako naj zgradi svoj digitalni ekosistem, da bo ustrezno podprl novo poslovno usmeritev na eni strani ter pospešil digitalno transformacijo na drugi.
DIGITALNA CELOTA, VEČJA OD VSOTE NJENIH DELOV
Skupaj s Petrolom smo zasnovali nabor rešitev, s katerimi smo dosegli optimizacijo regijske digitalne prisotnosti, podprli predstavitev raznolike ponudbe, pridobili orodje za učinkovito in uspešno (spletno) prodajo, omogočili engagement in vračanje uporabnikov, podprli pozicioniranje iz prodajalca v svetovalca ter optimizirali podporo kupcem.
OPTIMIZACIJA PODPORE UPORABNIKOM
Posebno poglavje je predstavljala nadgradnja spletne aplikacije za samopomoč/samooskrbo (self-care) Moj Petrol. Evolucija podpore uporabnikov gre od popolne podpore (full service), do samopomoči (self-help), do samooskrbe (self-care). Cilj nadgradnje je na eni strani opolnomočiti uporabnike, da lahko sami upravljajo s svojim odnosom s Petrolom, ter razbremeniti in optimizirati center za podporo uporabnikom na drugi strani.
ODLIČNA UPORABNIŠKA IZKUŠNJA ZGRAJENA V SODELOVANJU Z UPORABNIKI
Renderspace je na 21 respondentih, ki jih je iz ključnih segmentov rekrutiral Petrol, izvedel poglobljeno uporabniško testiranje in ugotovitve upošteval pri prenovljeni uporabniški izkušnji.
SODOBNA OBLIKOVNA PODOBA SPLETNEGA NASTOPA
Pomemben element odlične uporabniške izkušnje je oblikovna podoba spletnih mest. Poseben poudarek je bil zato na vzpostavitvi sistema vizualne podobe spletnega nastopa, ki ga odlikujejo sodoben videz, funkcionalnost in modularnost. Uporabljeni gradniki so prilagojeni za optimalno izkušnjo na najpomembnejših napravah in zaslonih.
Dosežki
70+ intervjujev s skrbniki vseh področij znotraj Petrola
173 izdelanih žičnih modelov
345 oblikovanih ekranov za desktop, mobile in tablet
89 vsebin za spletne strani
106 predlog tipičnih strani
Renderspace je s svojim celostnim pristopom in premišljenimi rešitvami zagotovil, da lahko Petrol v digitalnem okolju svojim strankam ponudi izjemno uporabniško izkušnjo