Photo
storitve
uporabniška izkušnja

Gradimo koncepte, ki podpirajo izjemne uporabniške izkušnje.

Storitve za uporabniško izkušnjo

  • Segmentacija in profiliranje potrošnikov glede na nakupne navade
  • Načrtovanje uporabniških poti
  • Izdelava koncepta uporabniške izkušnje in prototipov
  • Oblikovanje storitev: ustvarjanje celovitih izkušenj
  • Izboljšava uporabniške izkušnje na točkah dotika in ponderiranje
  • Testiranje uporabniške izkušnje, oblikovanje in razvoj
  • Grafični vmesniki in dizajn, ki spodbuja uporabnikovo vpletenost (engagement)
  • Upravljanje uporabniške izkušnje (CEM)

Osredotočenost na uporabnika

Pri svojem delu smo vedno v vlogi ambasadorja končnega uporabnika. Vodi nas skrb za potrebe uporabnikov in zaveza zagotavljanju najboljše možne uporabniške izkušnje. Verjamemo namreč, da elegantna in učinkovita uporabniška izkušnja ter zadovoljni uporabniki neposredno vodijo k uspešnim prodajnim rezultatom in dolgoročnem uspehu naših naročnikov.

Photo
Peter Morville: Shema uporabniške izkušnje

Temeljito razumevanje potrošniške poti

Vsak naš projekt je zasnovan na razumevanju razdelane potrošniške poti. Pri tem upoštevamo vse stične točke potrošnika z blagovno znamko - tako digitalne kot fizične. Verjamemo namreč, da le na podlagi tovrstnega celostnega poznavanja procesa ustvarjamo enkratno uporabniško izkušnjo in odlične produkte, ki izhajajo iz dejanskih izzivov, želja in potreb končnih uporabnikov.

Photo
Uporabniška pot

Širok spekter dela

Pri svojem delu se ne omejujemo na posamezne formate, okolja ali programske jezike. Iščemo rešitve, ki so najbolj primerne za identificirane izzive naših naročnikov. Glede na izzive definiramo najbolj obetavna področja za intervencijo - bodisi na nivoju uporabniške izkušnje digitalnih produktov, bodisi z vplivanjem na celostno potrošniško izkušnjo v digitalnem ali analognem okolju, ali pa s sistemskim pristopom oblikovanja storitev in ekosistemov.

Photo
UXPA Boston: uporabniška izkušnja vs. potrošniška izkušnja vs. oblikovanje storitev

Testiranje predvidevanj in produktov

Svoje rešitve vedno preverjamo sproti in na dejanskih uporabnikih. Na ta način lahko najbolje potrdimo lastna predvidevanja, kot tudi izdelane produkte in njihovo uspešnost glede na predhodnike. Tovrstno testiranje nam omogoča unikaten vpogled v dejanske vsakodnevne izzive končnih uporabnikov naših produktov in storitev in hkrati služi kot odlično izhodišče za identificiranje novih potencialov za izboljšave in nadgradnje.

Orodja

Pri ustvarjanju in upravljanju vsebin uporabljamo naslednja orodja:

  • ICON
    Sketch
  • ICON
    InVision
  • ICON
    Photoshop
  • ICON
    Illustrator
  • ICON
    After Effects
  • ICON
    Principle
  • ICON
    Optimal Workshop