Kako doseči najbolj zaželene kadre na trgu
Procesi znotraj projekta employer brandinga so podjetju pomagali k uspešnemu nastopu pri iskanju povsod zaželene delovne sile.
Vzpostavitev znamke zaposlovalca
Renderspace je za naročnika najprej zasnoval strategijo za vzpostavitev znamke zaposlovalca. Zastavljeno strategijo smo pomagali tudi izvesti in podjetje skozi komunikacijo vrednot predstavili potencialnim zaposlenim.
ZNAMKA IN KLJUČNA OBLJUBA ZAPOSLOVALCA
Na podlagi poglobljenih raziskav in ključnih profilov je nastal strateški dokument, ki je utemeljil znamko zaposlovalca in pomagal usmerjati vse nadaljnje aktivnosti.
VSEBINSKE IN OBLIKOVNE SMERNICE KOMUNIKACIJE
Vsebinsko in oblikovno komunikacijo podjetja kot zaposlovalca smo definirali v posebnem priročniku. Ta združuje pravila interne in eksterne komunikacije ter primere izvedbe na različnih stičnih točkah.
UPORABNIŠKA IZKUŠNJA POTENCIALNIH KADROV
Načrtovanje in izvedba uporabniške izkušnje za potencialne kandidate je presegla zgolj novo karierno stran podjetja. Uresničili smo jo tudi v novo zastavljenem procesu onboardinga kandidatov.
Uspeh skozi številke
Več kot 30 ur fokusnih delavnic z vodstvom in različnimi oddelki ter zaposlenimi na sedežu podjetja in preko konferenčnih klicev
Več kot 500 ur analize procesov v podjetju in raziskav konkurence.
Ekipa 7 dediciranih strokovnjakov na področju svetovanja, analize in raziskovanja, vsebin in oblikovanja.
Dosežki
- Jasno definirana obljuba podjetja kot zaposlovalca.
- Poenoten in celovit sistem komunikacije podjetja kot najbolj želenega zaposlovalca v panogi potencialnim zaposlenim.
- Uporabnikom prijazna in pregledna predstavitev podjetja kot želenega zaposlovalca na spletni strani in drugih kanalih komunikacije z namenom bolj učinkovitega pridobivanja novih kadrov.