Photo

Inovativno vključevanje mladih v svet bančništva

Inovativna oblika komunikacije je omogočila aktivno vključevanje mladih na temo, ko jo sicer dojemajo kot preveč dolgočasno, zapleteno in resno.

Bančna znamka za mlade, ki sporoča, da lahko mladi z bančnimi produkti dobijo več od življenja

Intenzivna kampanja je z inovativnim tehnološkim pristopom mladim uporabnikom na nevsiljiv a jasen način približevala bančne vsebine ter hkrati ustvarjala znamčeno vsebino in priložnosti za interakcijo z uporabniki.

Photo
Podoba kampanje Nova KBM - Živim lajf
Video

PIONIRSKI KOMUNIKACIJSKI FORMAT

S pomočjo Googlovih očal, ki jih je nosil priljubljen raper in ambasador znamke, smo v živo prenašali njegovo zasebno življenje uporabnikom za teden dni omogočili pogled skozi njegove oči in hkrati preneseno prvoosebno izkušnjo z znamko.

Photo
Slovenski reper Zlatko z Google Glass očali v kampanji Nova KBM "Živim lajf

CELOSTNA KOMUNIKACIJSKA ARHITEKTURA

Uporabili smo interaktivno mešanico digitalnih kanalov in jih tako vpletali tam, kjer se že nahajajo. Prenose v živo so uporabniki spremljali na spletnem mestu, ki je tvorilo središče strateškega komunikacijskega ekosistema družbenih omrežij lastnih in prisluženih kanalov.

Photo
Komunikacijska strategija kampanje Nova KBM "Živim lajf"

V REALNEM ČASU SMO SLEDILI REZULTATOM TER PRILAGAJALI AKTIVNOSTI IN USMERITVE

Uspeh kampanje smo gradili na temeljih dvomesečnega načrtovanja in tehničnih priprav. Ničesar nismo spregledali – od zagotavljanja dovolj dolge življenjske dobe baterij do nadzorne sobe in pripravljenosti ekipe. Poleg že naštetega smo vzpostavili tudi nenehno spremljanje in analiziranje rezultatov, ki sta nam omogočila ustvarjanje kreativne vsebine na vseh kanalih v realnem času.

Photo
Celostna komunikacijska arhitektura

Dosežki

6 % ciljne skupine je prenos dogajanja spremljalo v živo

Vsak mladostnik je imel vizualno povezavo z blagovno znamko več kot 50-krat

Medijska pojavnost je bila 10-krat večja od medijske naložbe - vsi pomembni mediji so o kampanji poročali v najboljšem času

Več kot 100 ur znamčene videovsebine za nadaljnje dejavnosti

Za 3 mesece gledanja prenosa v živo je bilo ustvarjenega v enem tednu

Nagrade

  • DCA Award – Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Vsebinski marketing / 2015
  • DCA Shortlist – dodatne tri shortliste
  • Effie (bronasti) – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / 2017
  • European Excellence Award – shortlist – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / Finance / 2017
  • Balcannes [25 najboljših del ] – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / 2015
  • Gold Quill Award – Komunikacijska odličnost v družbenih omrežjih / 2015
  • SOF Grand prix – Živim lajf –teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Digitalna oglaševalska kampanja / 2015 / + 3 srebrne nagrade
  • SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ 2014
  • SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Najboljša uporaba digitalnega sveta / 2014
  • SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Najboljša izkustvena kampanja / 2014
  • DIGGIT – Golden award - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Finance, zavarovalniške in bančne storitve / 2015