Inovativno vključevanje mladih v svet bančništva
Inovativna oblika komunikacije je omogočila aktivno vključevanje mladih na temo, ko jo sicer dojemajo kot preveč dolgočasno, zapleteno in resno.
Bančna znamka za mlade, ki sporoča, da lahko mladi z bančnimi produkti dobijo več od življenja
Intenzivna kampanja je z inovativnim tehnološkim pristopom mladim uporabnikom na nevsiljiv a jasen način približevala bančne vsebine ter hkrati ustvarjala znamčeno vsebino in priložnosti za interakcijo z uporabniki.
PIONIRSKI KOMUNIKACIJSKI FORMAT
S pomočjo Googlovih očal, ki jih je nosil priljubljen raper in ambasador znamke, smo v živo prenašali njegovo zasebno življenje uporabnikom za teden dni omogočili pogled skozi njegove oči in hkrati preneseno prvoosebno izkušnjo z znamko.
PRISTOP, USMERJEN K UPORABNIKU
Intenzivna kampanja kampanja je temeljila na načelih vsebinskega marketinga; interakciji, poslušanju in omogočanju povratnih informacij uporabnikov prek vzornika. To nam je omogočilo, da v imenu blagovne znamke ciljni skupini, torej mladim, zagotovimo ekskluzivnost in samopotrditev, ki jo iščejo. Ko smo jih na tak način povezali, smo mladim omogočili, da so v svoji družbi na družbenih omrežjih postali ustvarjalci trendov, to pa jih je spodbudilo, da so postali tudi goreči glasniki blagovne znamke in jih spodbudilo k širjenju njene znamčene vsebine.
CELOSTNA KOMUNIKACIJSKA ARHITEKTURA
Uporabili smo interaktivno mešanico digitalnih kanalov in jih tako vpletali tam, kjer se že nahajajo. Prenose v živo so uporabniki spremljali na spletnem mestu, ki je tvorilo središče strateškega komunikacijskega ekosistema družbenih omrežij lastnih in prisluženih kanalov.
V REALNEM ČASU SMO SLEDILI REZULTATOM TER PRILAGAJALI AKTIVNOSTI IN USMERITVE
Uspeh kampanje smo gradili na temeljih dvomesečnega načrtovanja in tehničnih priprav. Ničesar nismo spregledali – od zagotavljanja dovolj dolge življenjske dobe baterij do nadzorne sobe in pripravljenosti ekipe. Poleg že naštetega smo vzpostavili tudi nenehno spremljanje in analiziranje rezultatov, ki sta nam omogočila ustvarjanje kreativne vsebine na vseh kanalih v realnem času.
Dosežki
6 % ciljne skupine je prenos dogajanja spremljalo v živo
Vsak mladostnik je imel vizualno povezavo z blagovno znamko več kot 50-krat
Medijska pojavnost je bila 10-krat večja od medijske naložbe - vsi pomembni mediji so o kampanji poročali v najboljšem času
Več kot 100 ur znamčene videovsebine za nadaljnje dejavnosti
Za 3 mesece gledanja prenosa v živo je bilo ustvarjenega v enem tednu
Nagrade
- DCA Award – Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Vsebinski marketing / 2015
- DCA Shortlist – dodatne tri shortliste
- Effie (bronasti) – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / 2017
- European Excellence Award – shortlist – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / Finance / 2017
- Balcannes [25 najboljših del ] – Živim lajf – doživeti teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM) / 2015
- Gold Quill Award – Komunikacijska odličnost v družbenih omrežjih / 2015
- SOF Grand prix – Živim lajf –teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Digitalna oglaševalska kampanja / 2015 / + 3 srebrne nagrade
- SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ 2014
- SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Najboljša uporaba digitalnega sveta / 2014
- SEMPL – Grand Sempler - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Najboljša izkustvena kampanja / 2014
- DIGGIT – Golden award - Živim lajf – teden skozi Zlatkove oči (Nova KBM)/ Finance, zavarovalniške in bančne storitve / 2015